Kalite Politikamız

KALİTE POLİTİKAMIZ

-Hizmetlerimizi, bağlı bulunduğumuz standartlar, yasal mevzuatlar, müşteri şartları ve HİRES ELEKTRONİK kurum prosedürleri dahilinde sunarak, müşteri memnuniyetini temel amaç edinerek çalışmalarımızı sürdürmek.

-Müşterilerimizin beklentilerine en kısa sürede ve en doğru şekilde bağımsız ve ön yargısız yanıt vermek, hizmet sunmak.

-Hizmetlerimizi güvenilirlik, eşitlik, tarafsızlık ve ticari etik kurallar çerçevesinde sunmak.

-İç ve dış geri bildirimleri değerlendirmek, istek, şikayet ve itirazları değerlendirip en kısa sürede doğru çözümler bulmak.

-Sürekli eğitim felsefesi ile tüm çalışanlarımızın ve partnerlerimizin eğitimlerini devam ettirmek.

-Sürekli gelişim ve iyileştirme felsefesi ile kurumumuzun KALİTE YÖNETİM SİSTEMİ uygulamasını ileriye taşımak.

-Süreçlerimizde sürekli iyileştirme yaparak iç ve dış müşterilerimizin memnuniyetini arttırmak için kaynaklarımızı mümkün olduğunca kullanmak.

-Çalışanlarımızın İş Sağlığı ve Güvenliği için tüm tedbirleri almak ve gerekli tüm çalışmaları yapmak.

-Çevre bilincini şirketimiz içinde ve dışında yaymak ve çevre için faydalı olabilecek faaliyetleri mümkün olduğunca gerçekleştirmek.

-Müşteri memnuniyetine yüksek önem vermek.

-Bilgi güvenliği en üst düzeyde sağlamak.

Genel Müdür

You are here Şirket Kalite Politikamız